MARC. 03.
A Kabooom reklámügynökség által indított Open Brief-projekt a végéhez ért, a zsűriben csak nemzetközi szakemberek voltak.
Az Open Brief verseny lehetőséget biztosított az ország hivatásos, vagy a pályán elhelyezkedni kívánó kreatívjainak, hogy egy konkrét munkán keresztül mérjék össze tudásukat. Az ötleteket az Aegon biztosító lakás és szabadidő biztosításának kommunikációjára várták. A téma a viharkár, a tét pedig igen nagy volt, hiszen a győzelem Cannes-i nevezéssel kecsegtetett.
Több, mint 60 versenyző munkája közül választott győztest a nemzetközi zsűri:
Tim Stübane - Ogilvy Berlin, ECD; Edson Athayde - FCB Portugal CEO & COO; Jon Williams - Grey
EMEA London, CCO; Satbir Singh - Havas Worldwide India, CCO; Bartek Rams - Heart and Brain
Poland, CD.
A munkák elbírálása során egyértelmű döntés született. A Greenroom-os Jávor Bence nyerte a versenyt. Gratulálunk!
A győztes munka hamarosan megtekinthető lesz az alábbi linken http://kabooom.hu/
Az Open Brief még idén folytatódni fog, más brief-el, de ugyanilyen feltételekkel, ingyenes nevezéssel, és rangos zsűrivel.