NOV. 27.
Nézegeted a külföldi díjnyertes reklámokat, és néha úgy gondolod, hogy ilyet te is tudnál?
Még soha nem nevezték a munkáidat nemzetközi reklámfesztiválokra, pedig szerinted akár nyerhettél is volna?
Most kipróbálhatod magad egy rangos, nemzetközi zsűri előtt!
A Kabooom reklámügynökség meghirdeti az Open Brief-et. Hogy mi is az Open Brief? Egy leegyszerűsített, mindenki számára elérhető reklámalkotási feladat valós ügyfél számára, amire elsősorban csak ötleteket várunk.
A legjobb ötletet annak megvalósítása esetén a Kabooom nevezi a világ legismertebb reklámversenyére, a Cannes Lions fesztiválra. A nevezésen természetesen feltüntetik az Open Brief győztesének a nevét is.
Amennyiben a győztes ötletet az ügyfél nem tartja megvalósíthatónak, akkor a nevezés összegét – de maximum 500 Eurot - a győztes felhasználhatja a Cannes Lions fesztiválra való kiutazás költségeinek fedezésére.
Az ötletet egy nemzetközi zsűri véleményezi, melynek tagjai között elismert, sokszoros Cannes Lions győztesek vannak:
Tim Stübane - Ogilvy Berlin, ECD
Edson Athayde - FCB Portugal CEO & COO
Jon Williams - Grey EMEA London, CCO
Satbir Singh - Havas Worldwide India, CCO
Bartek Rams - Heart and Brain Poland, CD
Brief:
Termék:
Aegon Lakás és Szabadidő Biztosítás Plusz
Téma:
Viharkár
Üzenet:
A vihar meglepő dolgokra képes
Stílus:
Nem negatív, nem ijesztegető, könnyed, szellemes
Média:
Nincs meghatározva, de a megvalósíthatóság szempont lesz az elbírálásnál.
Javasoljuk a digitális médiát.
Nevezési információk:
Milyen formában várjuk az ötleteket?
Az ötlet eredetisége, és megvalósíthatósága elsőbbséget élvez a grafikai kidolgozottsággal szemben. Ennek megfelelően a beküldött munkák lehetnek rajzolt skiccek, fotók, illusztrációk, vagy akár az ötlet rövid, szöveges leírása is. Első körben magyar nyelven várjuk őket.
Milyen formátumban várjuk az ötleteket?
Kizárólag csatolmányként küldjétek a munkákat az alábbi formátumok valamelyikében:
.pdf, .doc, .jpg, .png
Fontos! A neved, születési dátumod, és a telefonos elérhetőségedet ne, vagy ne csak az email szöveges részében, hanem magában a nevezett munkában, azaz a csatolmányban is tüntesd fel!
Egy ember több ötletet is nevezhet, de ez esetben minden ötlet külön csatolmányként szerepeljen.
Amennyiben szeretnél egyéb információt is megosztani velünk, azt az email szöveges részében megteheted.
Hova, mikor?
Kizárólag ide küldjétek a munkákat:
openbrief@kabooom.hu
Határidő: 2014. December 22. 10 óra